Emniyet Personeli

POMEM ve PÖH Alımlarında Yaş Şartı Esnetilsin, Bayan Alımları da Yapılsın

POMEM ve PÖH adayları bir imza kampanyası başlattılar. İmza kampanyası PÖH ve POMEM alımları hakkında başlatıldı. Adaylar başlattıkları imza kampanyasında bayan Özel Harekat Polisi alımı ve POMEM’de lisans alımlarının önlisansa çekilmesini, yaş şartının esnetilmesini istiyorlar.

Başlatılan İmza Kampanyasında Şu İfadelere Yer Verildi;

2017 Polis Alımlarında;

2016 yılı içerisinde yapılmış olan 20. Dönem POMEM alımlarında yani lisansın yanında Önlisans alımları da olmasını bunun yanında yaş sınırının gün alma ibaresinin kaldırılmasını yaşın çıkarılabileceği yüksek seviyeye çıkarılması ve bayanlara da maksimum kontenjan ayrılmasını talep ediyoruz

2017 Polis Alımlarına İlişkin

Vatanını, Milletini, Bayrağını savunmanın yaşı ve cinsiyeti olduğunu düşünmüyoruz.

15 Temmuz gecesi yaşımıza ve cinsiyetimize bakmadan 7’den 70’e meydanlara inerek, ardından 1 ay boyunca meydanlarda demokrasi nöbetleri tutarak neler yapabileceğimizi gösterdik. Vatanımızı korumak için kanımızın son damlasına kadar boyunlarımız Vatan için hazırdır.

Bu hususlar dahilinde siz devlet büyüklerimizden gerekli olan düzenlemeleri yapacağınıza inanıyor gerekenin yapılmasını arz ediyoruz.

Bir Yorum

1. zaten lisans önlisans lise mezunu alsanıza bizdeki vatan aşkını bir kıyaslayın dicemde kıyaslayamazsınız bizim gibi istekli vatanına düşkün insanlar varken hala lisans mezunu yok önlisans hayret bişey! bu ne ya yeter artık!!!

2. Ön lisans mezunu alınmasım zaten polsi ihtiyacini karsilamak icim bir cok kisi lisans mezunu 2 yıl oku polis ol bu bedavacılıltır hasızliktir ön lisanslarda okusun 2 yîl daha 4 yıl devlet böyle bir hak taniyor zaten. Biz 4 yıl bosunamı okuduk bu ülkenim her evladi ülkesini korumak icin can atiyo ön lisans mezunlariyla alakasi yok ön lisnas mezumlari alinmasin haksizlik

3. Bence bayan alımı olmamalı çünkü pöh masabaşı iş değildir.. Yaş sınırı da iyi bence hatta boy sınırı çok kısa kalmış. Boy sınırınıda arttırmakta fayda vardır.

4. yaş sınırı kesınlıkle esnetılmeli 33 olmalı dıyoruz

5. Arkadaş 35 bin polis fazlası var 22 bin pöh var ne alımı ne olacak 70 yaşına esnetilsin yaş 500 bin pöh alınsın sizin mantığınıza göre pöh polisi geçer 35206 olacak son alımlarla birlikte o da yeterli

6. Bayanların gücünü, sabrını, azmini,aklını,hakkını, istikrarını ve en önemlisi vatan aşkını görmemeniz, yok saymanız bu ülkenin vatandaşı olarak yaptığınız en büyük haksızlık ve ayrımcılık olur.siz bize güvenin biz o güvenin hakkını gani gani vereceğimize emin olabilirsiniz.güven yıkmaya çalışanlara lütfen itimat etmeyin.Bu vatan erkeğiyle kadınıyla vatan ve biz onu hakkıyla,bütün içtenliğimiz ve sevgimizle en doğru en güzel şekilde savunacağımıza söz veriyoruz.Ne olur bize de hakkımızı verin artık..

7. Deniz neresi haksızlık baba parası ile okuyanlar la benim gibi sabah 6 buçuk da kalkıp 5 e kadar soğukda çalışıp okuyan lar bir mi buda haksızlık ben sana lise ilkokul mezunu arkadaş getireyim vucut kafa zehir gibi lisans mezunu adam eli kağıt kalem tutar senin görüşüne göre o zaöan ben de öle yorum yapayım ömründe kaç defa silah kullandın uçak Savar mg 3 tabanca

8. Bu çok iyi olur valla ben önlisans mezunuyum askerliği de yaptım hazır kıta olarak her türlü baskın rehin alma sızma eğitimi gördüm tank şöförüyüm herşeyi sürerim şöför lüğü m iyi silahı iyi kullanırım ava çok gidiyoruz bi iki yıl daha okıyamadık diye pomem e gidemedik sade lisans muzunundan mı alsalar iyi ön lisans askerlik yapmış daha iyi bence bizi kullansınlar silah gibi genciz cCc

9. lütfen INFAZ KORUMA MENURLUGU ve ASTSUBAYLIK alimlari için yaş sarti ve eğitime sarti esnetilsin..bunun içinde imza kampanyası baslatilsin

10. Lise meezun larinida alsinlar yas siniri esnetilsin bende polis olmak istiyorum79 lular olsunmu

11. Önlisans alınmaz.Yas kampanyasina onlisansi sokarak kampanyayi bozmussunuz

12. 19 . Pomem gibi olsun ama beni yüzümdeki benlerden elediler müdürler değiştirilsin haksızlık yapılıyo kafasında dikiş olan adamı alıyolar benim yüzümdeki iki üçtane benlerden almıyolar büyük bi haksızlık var badyciyim vücudu en düzgün olan bendim grupta ama gel gelelimki haksızlık yaptılar parkur azaltılsın veya süre çoğaltılsın askerlik kpss şartı olmasın vatana hizmet etmek istiyorum yetkili kişilere saygılarla ahmet Sönmez.

13. bayan pöh alınsın lütfen minimal lise düzeyinde lütfen

14. Lise mezun basvirular da gerceklesmeli lütfn.lisansi mi aile saglik sorunlarindan dolayi isyemeyerek birakmak zorunda kaldim kendini gelistiren birisiyim lütfen lise mezun alimlar olsun rica ediyorum

15. Bu sınav tarihleri ne zaman ve nasıl başvuru yapıyoruz ya biri yardımcı olabilir mi acaba.

16. 19 pomemde benim oğlumuza kolunda çok hafif bir iskazasi izi vardı haksızlık yapıldı elendi buna bir düzenleme gelsin lütfen sağlık sorunu yok fiziksel sorunu yok çok istekli vatana hizmet etmeye parkurda ilk denemede 48 saniyede geçti 3 ay boyunca parkura çalıştı kendiside vücut geliştirme hocası bu çocuğu çok hafif bir izle eklediler lütfen istekli olanlar elemesinler yetkililerden buna el atmalarını rica ediyorum

17. Lise mezunlarının da alınmasını talep ediyoruz gereğinin yapılmasını
    Arz ederiz

18. Herkesi alsinlar diyorya bi arkdas yorum en basinda arkdasim bu isler senindediyin gibi mekteple olacak isler deyil beceri kabiliyet lazi bu memlekete orta okulari insan deyilmi tapi niye insan olsunlarki insAllah askerliyini doguda ve guney doguda basmis orta okulu insanlarada bir sansi verirler university okumuslarya gitsinler doktor ogretmen olsunlar..saygilar

19. Orta okul lara sansi verirsin.nasil lise mezunu larina sans verirdi onlarada sans veririsin devlet buyuklerim saygilar

20. li̇se mezunlarina yaşlari küçük olduğu i̇çi̇n veri̇li̇yor bu yapilarak uzman çvş ve ast subaylik eği̇ti̇mi̇ bi̇r tik yükselti̇p farkli mecralarda kendi̇ni̇ göstermek i̇stemeyecek bunun yeri̇ne 35 yaşi veri̇lmi̇ş olsa bu 30 i̇la 35 yaş arasi i̇nsanlarimiz i̇çi̇n bi̇ kapi açilacak ve ve tek seferde bi̇r yüklenme olacak i̇leri̇ye dönük belki̇ 35 yaşinda başvuru sayisi mi̇ni̇mum a i̇necek sebebi̇ alttan gelen gençleri̇n başvurusu daha fazla olacak şuan 30 i̇la 35 araliğinda geçmi̇şden gelen bi̇r beklenti̇ var en fazla iki̇ yilda eri̇yecek bi̇r ki̇tle şuna i̇leri̇ye dönük 35 i̇ bulmadan i̇nsanlar seçi̇mleri̇ni̇ yapmiş olacak umarim emekli̇li̇k yaş karari i̇le bu talepler veri̇li̇r. saygilar

21. Lise mezunları alınsın ve bayan boy düşmesini istiyoruz.15temmuz gbi vatanımız korumak istiyoruz vatana canımız feda.ins sesimizi duyarlar.